Hollands Wondere Wereld: Alles is mogelijk!

Hollands Wondere Wereld Museum Mannequins is een familiebedrijf met meer dan 25 jaar geschiedenis. In 1995 begon Jasper Holla het bedrijf.

Wij denken in oplossingen

Door te innoveren, anders te denken, het zien van oplossingen en niet denken in problemen groeit het bedrijf elk jaar. Wij verkopen onze producten wereldwijd, tot en met huiskamer-musea op de meest afgelegen eilanden. We zoeken en regelen we net zo lang totdat we de producten met de ideale verzendmethode kunnen versturen.

Uw contactpersoon

Jasper Holla is uw contactpersoon voor orders en verzoeken. Hij spreekt Nederlands, Duits en Engels. Hij zal u door onze website loodsen en u adviseren over bestaande producten en door u gewenste maatwerk producten. . Gerda Holla, de vrouw van Jasper, is verantwoordelijk voor de boekhouding en logistiek.

Keuze voor iedereen!

Van basic low budget etalagepoppen tot superrealistische museumfiguren. U kunt kiezen uit een uitgebreide collectie. De producten die wij in ons magazijn op voorraad hebben kunnen wij direct versturen. Bij maatwerkproducten dient u rekening te houden met een productietijd. Wij hebben een oplossing voor vrijwel elke wens en budget.

Bronzen beelden, artefacten en diorama’s

We ontwerpen en produceren bronzen standbeelden, kunstvoorwerpen uit elk gewenst materiaal en bouwen complete decors in musea, zoals oorlogsgebieden, straten, huizen, nachtclubs, enz. Verras ons met uw projectwensen, zodat wij het beste uit onszelf kunnen halen om uw project perfect op te leveren.

Onze kernwoorden

Persoonlijk contact, punctueel, goed advies, kwaliteit, efficiëntie, geen vertragingen, snel antwoord, zeggen wat je bedoelt en doen wat je belooft zijn onze kernwoorden.

Bezoek onze showroom

Wees welkom in onze showroom. Maak een afspraak om onze aanwezige modellen te bekijken of uw project te bespreken.

Wij hopen u te verrassen met onze vaardigheden en voeren graag opdrachten uit voor u.

Bas Holla | Web editor HWW Museum Mannequins

Contact met de webmaster

Bas Holla (Nog een Holla? Ja, de jongere broer van Jasper.) onderhoud de website, de sociale media en maakt de productfoto’s. Opmerkingen en vragen over de site zijn altijd welkom!
bas@museummannequins.com

Winkelwagen

Hoe kunnen wij u helpen?

• Bel ons op 0229 202 207 (kantoor) of 06 534 831 69 (mobiel)